Kontakt til sekretariatet i de kommende to uger

Som det er alle bekendt, har regeringen den 11. marts besluttet, at elever og studerende på alle offentlige uddannelsesinstitutioner sendes hjem hurtigst muligt og senest fra fredag den 13. marts i foreløbigt to uger.

Medarbejderne i Danske Gymnasiers sekretariat vil som udgangspunkt arbejde hjemmefra i perioden og vil i videst mulige omfang (periodevis i kombination med børnepasning) opretholde driften af sekretariatet og besvare henvendelser fra medlemsskoler og øvrige.

Alle telefoner i sekretariatet er viderestillet til medarbejdernes mobiltelefoner, på nær hovednummeret, som det ikke er teknisk muligt at viderestille. I bedes derfor kontakte medarbejderne pr. mail eller på deres direkte telefonnumre, som I finder her.

Medlemsskoler kan sende spørgsmål, de ønsker besvaret af myndighederne, til foreningens hovedpostkasse, så vil sekretariatet videreformidle dem med henblik på, at de kommer til at indgå i myndighedernes FAQ.